Pierwsze webinarium w ramach programu Akademia Edukacji Hybrydowej

W dniu 17 września o godzinie 19.30 rozpoczęło się webinarium pt. „Czy czegoś nauczyła nas (wymuszona) edukacja zdalna?” z prof. Jackiem Pyżalskim. Wydarzenie to było jednocześnie inauguracją programu "Akademia Edukacji Hybrydowej", którego celem jest zapewnienie wsparcia merytorycznego i psychologicznego nauczycielom z Tarnowa. Program jest finansowany z grantu Urzędu Miasta Tarnowa.




dr hab. Jacek Pyżalski pracuje na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz  Krajowym Centrum Promocji Zdrowia w Miejscu Pracy. Jest autorem licznych publikacji, w tym najbardziej znanych, poświęconych agresji elektronicznej wśród dzieci i młodzieży, oraz trenerem w obszarze komunikowania i trudnych zachowań, a także ekspertem w zakresie edukacji medialnej. Należy do Polskiego Towarzystwa Edukacji Medialnej. 

W trakcie webinarium prof. Pyżalski polecił tarnowskim nauczycielom publikację pt. „Edukacja w czasach pandemii wirusa COVID-19. Z dystansem o tym, co robimy obecnie jako nauczyciele”. E-book dostępny za darmo na stronie https://zdalnie.edu-akcja.pl/ Warto wspomnieć, że autorem jednego z rozdziałów tej publikacji jest tarnowski nauczyciel, laureat tytułu Nauczyciel Roku i członek grupy Superbelfrzy, Marcin Zaród (współtwórca programu Akademii Edukacji Hybrydowej). 




Na zakończenie webinarium miała miejsce sesja pytań i odpowiedzi, poprowadzona przez Dorotę Uchwat-Zaród i Marcina Zaroda ze Stowarzyszenia Tarnowska Akademia Nauki. Na pytania zadawane przez tarnowskich nauczycieli odpowiadał profesor Jacek Pyżalski.
Share:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popularne posty

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Akademia Edukacji Hybrydowej samouczek tutorial Agata Damian Marcin Zaród Scratch kompetencje informatyczne podstawy programowania Kodowanie w TANie Loom Natalia Zaród Skrzynka z narzędziami Webinarium angielski edukacja zdalna informatyka kodowanie nauka angielskiego programowanie rzeczowniko-czasowniki tarnowska akademia nauki Agnieszka Wojtarowicz Ankieta narzędzia tutoriale samouczki genially formularze google google meet Anna Mazur Bumi Philips Dorota Zaród Dysk google narzędzia google Emaze samouczek tutorial prezentacje Formularze Google samouczek tutorial Akademia Edukacji Hybrydowej Marcin Zaród Korczak Meetup Meet-up Mentimeter Program wsparcia nauczycieli Pyżalski Pyżalski COVID-19 Publikacja Marcin Zaród Dorota Uchwat-Zaród Akademia Edukacji Hybrydowej Webinarium Rejestracja Samouczki Tutoriale Podsumowanie Marcin Zaród Screencast Screencastomatic Teams Teams samouczek Teams samouczek tutorial Notes zajęć Marcin Zaród Akademia Edukacji Hybrydowej Teamsy Wakelet Marcin Zaród Padlet tutorial samouczek Akademia Edukacji Hybrydowej akceptacja angielski z podwójną prędkością dekalog edukacji zdalnej edukacja wczesnoszkolna ewaluacja podsumowanie Akademia Edukacji Hybrydowej freerice jak nagrać widok ekranu jak zrobić sondaż języki obce kompetencje korczakowska learningchocolate lyricstraining metody pracy misja narzędzia dla nauczyciela narzędzie do nagrywania ekranu nowe godziny nękanie o nas pedagogika korczakowska quizizz quizlet rasizm seksizm skracacze linków skróć link TAN Marcin Zaród samouczek tutorial skróć link tiny.url tolerancja tutorial genially genial.ly samouczek Akademia Edukacji Hybrydowej Marcin Zaród wizja

Polecany post

Podsumowanie i ewaluacja programu Akademia Edukacji Hybrydowej

 W grudniu 2020 roku nasze stowarzyszenie zakończyło realizację trzymiesięcznego programu wsparcia dla nauczycieli w edukacji zdalnej pt. &q...

Etykiety

Recent Posts

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.