Seria tutoriali poświęconych platformie Teams

Zapraszamy na serię tutoriali na temat platformy Microsoft Teams w ramach Office 365. 

Odcinek 1:  Interfejs, tworzenie zespołów, dodawanie i usuwanie uczniów


Zawartość:

1) Opis interfejsu (co do czego służy)

2) Jak utworzyć zespół (klasę)

3) Jak dodawać i usuwać uczniów z zespołu

Tutorial można obejrzeć poniżej:



Odcinek 2:  Korzystanie z karty "Wpisy" oraz udostępnianie uczniom plików. 

Zawartość: Jak używać karty "Wpisy".

Jak dodawać ogłoszenia na niej.

Jak wzmiankować uczniów.

Jak wklejać linki do filmików, np. z Youtube.

Jak zaczynać i prowadzić z uczniami rozmowy na prywatnym czacie.

Tutorial można obejrzeć poniżej:


Odcinek 3: Planowanie i zarządzanie Spotkaniami (lekcje na żywo)

Zapraszamy na odcinek dotyczący odpowiedniego planowania Spotkań na żywo w Teams (tak żeby uczeń nie mógł wyciszać nauczyciela ani innych uczniów, oraz żeby nie mógł przejmować ekranu).

Tutorial można obejrzeć poniżej:



Odcinek 4: Korzystanie z karty Insights.

Omówienie możliwości aplikacji Insights, pozwalającej na monitorowanie aktywności uczniów na platformie.

Tutorial można obejrzeć poniżej:



Odcinek 5: Jak ułożyć obok siebie karty przeglądarki do pracy w Spotkaniu i w kartach zespołu.

Kolejny tutorial z TEAMS, tym razem na prośbę nauczycieli, którzy nie byli pewni, czy uczniowie potrafią urządzić sobie na komputerze środowisko pracy podczas lekcji, na której jednocześnie trwa Spotkanie na żywo, a uczniowie muszą też pracować w oddzielnym oknie przeglądarki (np. robią quizy w Quizizie czy Quizlecie, pracują w Excelu czy Wordzie, albo pracują nad zadaniem zleconym w karcie Prace na Teamsie).

Ten tutorial może się też przydać niektórym nauczycielom, dla których zarządzanie kartami przeglądarki nie zawsze jest takie oczywiste.

Tutorial można obejrzeć poniżej:

Share:

Brak komentarzy:

Publikowanie komentarza

Popularne posty

Szukaj na tym blogu

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Etykiety

Akademia Edukacji Hybrydowej samouczek tutorial Agata Damian Marcin Zaród Scratch kompetencje informatyczne podstawy programowania Kodowanie w TANie Loom Natalia Zaród Skrzynka z narzędziami Webinarium angielski edukacja zdalna informatyka kodowanie nauka angielskiego programowanie rzeczowniko-czasowniki tarnowska akademia nauki Agnieszka Wojtarowicz Ankieta narzędzia tutoriale samouczki genially formularze google google meet Anna Mazur Bumi Philips Dorota Zaród Dysk google narzędzia google Emaze samouczek tutorial prezentacje Formularze Google samouczek tutorial Akademia Edukacji Hybrydowej Marcin Zaród Korczak Meetup Meet-up Mentimeter Program wsparcia nauczycieli Pyżalski Pyżalski COVID-19 Publikacja Marcin Zaród Dorota Uchwat-Zaród Akademia Edukacji Hybrydowej Webinarium Rejestracja Samouczki Tutoriale Podsumowanie Marcin Zaród Screencast Screencastomatic Teams Teams samouczek Teams samouczek tutorial Notes zajęć Marcin Zaród Akademia Edukacji Hybrydowej Teamsy Wakelet Marcin Zaród Padlet tutorial samouczek Akademia Edukacji Hybrydowej akceptacja angielski z podwójną prędkością dekalog edukacji zdalnej edukacja wczesnoszkolna ewaluacja podsumowanie Akademia Edukacji Hybrydowej freerice jak nagrać widok ekranu jak zrobić sondaż języki obce kompetencje korczakowska learningchocolate lyricstraining metody pracy misja narzędzia dla nauczyciela narzędzie do nagrywania ekranu nowe godziny nękanie o nas pedagogika korczakowska quizizz quizlet rasizm seksizm skracacze linków skróć link TAN Marcin Zaród samouczek tutorial skróć link tiny.url tolerancja tutorial genially genial.ly samouczek Akademia Edukacji Hybrydowej Marcin Zaród wizja

Polecany post

Podsumowanie i ewaluacja programu Akademia Edukacji Hybrydowej

 W grudniu 2020 roku nasze stowarzyszenie zakończyło realizację trzymiesięcznego programu wsparcia dla nauczycieli w edukacji zdalnej pt. &q...

Etykiety

Recent Posts

Pages

Theme Support

Need our help to upload or customize this blogger template? Contact me with details about the theme customization you need.